Nov 30, 2014

युकिको जन्मदिनको उपलक्ष्यमा हार्दिक बढाई ।।।

समिप डायरि । आईतबार, मंसिर १४, २०७१ 
यस बर्ष आईतबारका (नोभेम्वर ३० तारीख) दिनमा भाई युकिको जन्मदिन परेकोले मलाई शनिबार बेलुका नै बस्न बोलाईएको थियो । आईतबारका दिनमा भाई युकिको जन्मदिन भब्य रुपले मनाउने कार्यक्रम तय भएकोले उनलाई गिफ्ट दिनको लागि मामुले ब्यबस्थापन तर्जुमा मिलाई, ड्याड र मम् संग बिदाई हुदै गिफ्ट लिएर बेलुका ६ बजेतिर लागे एक्लै युकिको घरतिर ।
 
गन्तब्य स्थल निकै टाढा ( २वटा ट्रेन चेन्ज गर्नुपर्ने र करिवन १ घन्टा लाग्ने) भएपनि धेरै पटक एक्लै जाने आउने गरेकोले मलाई कन्फिडियन्स थियो तथापि मेरो ड्याड र मम् ले भने बेलुकाको समय र लामो सफर भनेर पटक पटक फुपुलाई फोन गरि चिन्ता ब्यक्त गर्नु भएको रहेछ । जेहोस् स्टेशनमा भेटे पछि मामुसंग फुपुले फोन वार्तालाप गरेपछि भने युकि बेस्करि रमाउदै म र युकि स्टेशनबाट घरसम्म साईकलमार्फत हानियौं ।
युकिको जन्मदिनको उपलक्ष्यमा म लगायत आफन्तजनसंग संगै मनाईएको केहि झलकहरु र युकिको सु-स्वास्थ, दिर्घायु तथा उत्तरो-त्तर प्रगतिको हार्दिक मंगलमय शुभकामना एवं बढाई ज्ञापन गर्न चाहान्छु ।  

 

 
 

No comments: